CONFUSED

Tagga tråkigt ''gjort idag'' inlägg!

Tja! Nu tänkte jag förgylla eran kväll med vad jag har gjort idag. Jo, väla med kristin och lite mer folk här och var som vi hängde på. Fick med mig två fina tjocktröjor med mig hem. Fast, vet ni vad? Jag har överskott på tjocktröjor. Jag skojar inte om jag har över 20 stycken här hemma, bara hos mamma! Ändå köper jag mer... kaos. När jag kom hem städade jag hela rummet och rensade resten av garderoben. Dukig chey!
Sen fick man sms från Jacob att han bjöd på chokladpuddig. Så jag pallrade mig hem till honom där min favorit trio befann sig. Kan säga att Aruns egna mjölkfria chokladpuddig var oslagbar. Haha, ni är cp killar. Efter två games, misshandel, bråk och bitandes är jag äntligen hemma igen. Sur som attan...
Nu ska jag spela, så ha det bra!
haha, fyfan vad ful jag är!

Postat av: Anonym

Du är väldigt ofta med dom killarna nu. Varför ??

2011-12-28 @ 00:40:51
Postat av: Anonym

vad ska du göra efter gumnasiet? :P

2012-01-10 @ 20:01:15

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback