NEVER BACK DOWN

2012 ska bli mitt år. Jag ska forma det efter hur jag vill. Nytt. Allt. Jag behåller de personer jag vill ha i mitt liv och de andra. Ja, dom kan suga ut någon annans lycka för min får dom inte. Den vill jag gärna ha själv.

Mina nyårslöften.

* Komma in på Lunds dans- och musikalgymnasium.
* Sluta äta så mycket skräpmat och socker.
* Få mycket bättre betyg. (Har just nu 260. Satsar på 300...)
* Utvecklas enormt på alla möjliga sätt. Dansen, personligheten, sångrösten osv.
* Leva mitt liv fullt ut och inte låta någon komma i vägen.
* Få bättre självförtroende.

Svar på kommentar: There you go! Summering av 2011 som jag gjorde förra året har jag tyvärr ingen ork att göra. Men mina nyårslöften fick du i alla fall :)



Oldie but cute. Love you guys!

Postat av: Hee

När du börjar på LDMG, är du inte rädd att du ska bli utan jobb sen eftersom att det inte finns så många jobb inom det området?

2012-01-02 @ 17:36:09
Postat av: Anonym

Var är du? :(

2012-01-09 @ 23:39:31

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback