Har inte en aning om vad jag ska ha som rubrik...

Sitter på bussen hem nu efter (hör och häpna) 5 timmars dans i sträck. Jag joinade poledance nybörjare också, så jag tränade extra mycket. Jag har heller inte käkat sen frulle i morse så magen är rätt arg på mig nu. Allt jag kan tänka på är mat. Inte långt kvar... Hehe.

När jag kommer hem ska jag käka och spela LoL tills Big Brother börjar. Fätt mä näääice!


Postat av: A D E L I N A

sv: Tyvärr har jag inte varit riktigt tydlig. Jag dansar nämligen också ragga dancehall. Glömmer alltid bort att nämna den sista delen nämligen ;)

2012-04-16 @ 10:57:40
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte vara bra att träna så mycket...

2012-04-18 @ 23:12:42
Postat av: ally

ok

2012-04-29 @ 00:09:27

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback