Telling your parents something funny, and getting a life lesson.

Godmorgon! Jag vaknade självmant klockan 9 (!?#¤#"¤%?) och nu ligger jag klarvaken och väntar på att smeten ska bli klar. Pannkakssmeten! Nej, men kände för att göra något med mitt liv än att bara ligga i sängen och dega. Så jag diskade all disk som låg i diskhon och sen slängde jag ihop en pannkakssmet. Gud vad självständig jag börjar bli. Undrar om Ne-yo blir kär i mig nu? hihi! (Han sjunger alltid om ''Miss Indipendent'' och om hur mycket han älskar henne bara för att hon är just självständing... haha) Där fick jag till den allt!
-
Nej, men nu ska jag se ännu ett avsnitt av Once Upon A time och sen fixa med mina pannkakor som just nu ligger i kylen som en smet och väntar. Lite senare drar jag förmodligen hem till älskling, eller så kommer han hit. Vem vet? Inte du. Vem vet? Inte jag. Sen kan jag inte resten av denna låten nanana....
-
Bella Italia ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback