When i look in your eyes, there's something I just can't describe.

Kom nyss hem från en supermysig kväll hemma hos älskling. Har varit helt upptagen med att träffa många fina vänner så har inte riktigt haft tid att uppdatera. Men ni överlever! :)

Igår tog jag en fika med finaste emma och drog direkt hem till älsklingen. Idag var jag på väla med älskade ellinor och drog sen hem till Joel ännu en gång för han skulle ha gäster så då joinade jag! Hihi!

God Natt!


Postat av: Felicia

Har inte du fått poängen från Lunds dans och musikal ännu? För du har inte skrivit något om det och mina vänner har lixom fått det. Hur många poäng tror du du kommer få?:)

2012-04-08 @ 01:50:36
URL: http://fellehh.blogg.se/
Postat av: Viktori

Har inte du fått poängen från Lunds dans och musikal ännu? För du har inte skrivit något om det och mina vänner har lixom fått det. Hur många poäng tror du du kommer få?:)

2012-04-08 @ 01:52:35
Postat av: ally

gaw

2012-05-02 @ 21:40:38

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback