You are Godlike!

-
GG! Ett riktigt bra game för att vara jag. 10 kills, 2 deaths och 8 assist. Vi vann, wopwop. Nu ska jag fixa till mig på några minuter och sen bär det vidare direkt till dansen. Kommer dansa 4 timmar idag. från 2 - 8 med 2h paus emellan det tredje och fjärde passet. Idag är det reggaetton x2, zumba och pole på kvällen. Jag har även fått ''uppgradera'' till fortsättningsklassen så jag ska börja där nu. Fett nice. Nu jävlar köttar vi!
-
Förresten, i helgen har jag bara varit med lite vänner, pojkvännen men mest av allt spelat en massa. Jag och Joel körde en massa game tillsammans här om dagen och när jag såg hur jävla awesome han var så bestämde jag mig för att bra ska jag bli. Därför spelar jag nu och inom kort ska jag bli minst lika bra. Han har lovat mig att hjälpa mig, och vet ni? Jag har redan blivit så mycket bättre!

Postat av: Sara

Fett coolt att du som tjej spelar det spelet! Har inte riktigt fattat vad det går ut på... kan du förklara?

2012-04-15 @ 20:19:40
Postat av: ally

hej

Postat av: ally

haha fan vad grym asså

2012-05-02 @ 21:38:15

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback