Dag 2, lets go!

Okej, nu ligger jag i sängen och är helt död efter en hektiskt dag. Vi gjorde i princip nästan sak som idag. Vi gick bara en stadsvandring där vi gick en tipsrunda med hjälp av Google maps. Det var faktiskt roligt. Det tog nästan 3 timmar, men annars så! Sen var det lunch och på rasten lånade vi danssalen igen. Efter lunch var det dans med sång och efter det teater. Måste faktiskt säga att teatern är det roligaste. Skrattat som aldrig förr på de lektionerna!

Dagen för mig kändes helt okej. Jag är fortfarande bland de minst erfarna (speciellt inom teatern) men det är bara bra tycker jag. Det ger nämligen mig en ännu starkare vilja för att lära mig mer. Jag vill så gärna utvecklas och jag vet att jag kan bli bra. Jag har potential för att bli riktigt duktig. Det känner jag. Men inte just nu dock! Men jag ska kämpa så skorna blöder.

Efter skolan drog jag till Impulse några timmar. Gick sen hem därifrån, och kom hem vid 21. Trött är jag, men pendlingen känns mer skönt än en plåga!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback