Day #1

Första dagen av introveckan. Började 9.15, slutade 16.10. Lång dag, men helt fantastisk. Jag fick ett gäng goa vänner på köpet! För det mesta killar, men några tjejer också. I dag fick vi dansa, sjunga och spela teater, vilket enligt mig var dagens roligaste. Om man inte räknar med när jag och Ollie gick in i den S4 (studio 4, största danssalen) och dansade lite. Den killen är grym, det lovar jag.

Hur känns det för mig då? Jo, med tanke på att jag inte är så erfaren inom de områden som finns i skolan så är det lite jobbigt att bara bland de som inte riktigt kan så mycket. De flesta där har faktiskt dansat mycket balett/jazz/modern i sitt liv. Så kommer jag där och inte riktigt passar in med rumpskakningar. Men jag snackade med en tvåa och hon berättade att hon kände samma sak i början, men att man lär sig riktigt snabbt på den skolan. Och jag har märkt att jag har enkelt för att snappa upp rörelser väldigt snabbt och memorerar grejer. Så därför tror jag det kommer gå bra. Även fast jag känner mig dålig jämfört med de andra. Men jag ska kämpa så extremt!

Mycket text... Förlåt för det!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback