Informationsmöte

Tja! 
Tänkte bara mest berätta att jag nu har lagt in en egen kategori för just Lunds dans- och musikalgymnasium (som jag från och med nu kommer kalla LDMG för att förenkla det hela för mig) för en rad olika anledningar. Dels att ni som är intresserade av mitt liv som estet-elev på en supergrym skola kan kolla igenom just den delen enklare och dels för när jag var osäker på om jag skulle börja på den skolan eller inte så letade jag efter bloggar som skrivit om detta. Men hittade inget... så nu ska jag försöka :) Kommer även skriva mycket om pendlingen i och med att jag bor i Helsingborg och får ta mig till Lund varje dag.
 
Idag var det informationsmöte med föräldrarna och allt det där. En söndag. Vi fick våra scheman, vi fick en rundtur i lokalerna (jag har varit där tre gånger innan, så kan ju i princip allting redan) och fick träffa alla nya lärare och elever. Jag har en rad människor i min klass som verkar hur fantastiska som helst. Men allting drar inte igång på riktigt föräns imorgon. Då är det den riktiga skolstarten och med alla nya människor.
 
Imorgon ringer alarmet vid 7 och tåget från knutpunkten går strax efter åtta. Jag sover hos Julia ikväll så att vi kan tagga tillsammans. Dock är jag mer taggad än hon, men det ska nog bli chill. Jag har redan börjat snacka med cirka fem stycken som jag träffat på auditionen. Fan va awesome det kommer bli!! Tagga!
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback