Third day, feeling gr8

Tredje dagen avklarad. Förutom genomgångarna på morgonen (mest om kursplanen, studieteknik och presentation av oss själva) så har vi gjort samma sak som förut. Dansat med sång samtidigt, samt teater. Håller kvar vid åsikt från igår. Jag har aldrig gjort något teaterliknande i hela mitt liv, men ändå är det roligast på hela dagen. Vi har så extremt roligt där. Skrattar så man får kramp i magen... Jag älskar min grupp!
 
Rasterna... damn. Jag, Julia, Laura och Ollie i en danssal. Det är inte lugnt kan jag lova. Det är sjukt hur mycket man lär sig av att bara sätta på musik och bara dansa loss med ett gäng grymma människor. Har fått in en helt ny stil i mig själv tack vara de andra. Fyfan va glad jag är!
 
Då.. hur jag mår. Att pendla är fortfarande inget problem. Än så länge känner jag att det är som en fördel. Jag älskar att sitta och ta det lugnt på tåget. På morgonen kan man fokusera och ställa in sig på dagen. På vägen hem är det bara att sitta ner och andas. För det är verkligen första gången på dagen som man faktiskt får göra det! Jag stack även direkt till impulse och kom på värsta koerografin med alice idag. Så jävla grym den är istället! Än så länge så är det lugnt med hälsan. Känner absolut inget negativt ännu!
 
gammal bild...
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback