Funderingar #lol

Hela mitt liv har jag känt mig som en pusselbit. En pusselbit som hamnat i fel kartong. För under mina endast 16 år så har jag inte hittat en enda människa som jag har klickat med. Det är som att.. mina kanter är helt annorlunda jämfört med alla andras. Jag passar inte in. Det är därför jag alltid känner mig så ensam hela tiden, hur många vänner jag än har. Men jag är där... i mitten av pusslet. Jag är den biten som läggaren av pusslet blir frustrerad över. För det finns inte en enda bit som passar. 
 
Jag är inte som alla andra. Jag tänker inte på samma sätt som alla andra. Jag är... annorlunda. Det vet jag om. Men något stort väntar för mig där ute. Det vet jag om. Och jag tänker inte ge upp förrän jag hittat det.
 
Hela mitt liv.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback