G O D | N A T T

 
They say that deep inside, you'll never stop thinking about your first love...

 
Hejhopp, tjenixen. Nu är det såhär, att efter en lång dag med många människor samt ingen sömn så tänkte bara säga godnatt och dela med mig lite av funderingar jag haft på senaste tiden. 
 
Som jag troligtvist nämnt tidigare, så tänker inte jag riktigt som alla andra. Jag är ''speciell'', eller annorlunda. Kalla det vad ni vill. Och nu menar jag självklart inte att jag är bättre än någon annan på något sätt. Jag bara... tänker lite åt en annan riktning än vad de flesta gör. Detta gör att jag blir svår att förstå. Jag har däremot hur enkelt som helst att förstå andra människor. I alla fall.. back to buisness. 
 
Om man träffar mig, eller läser min blogg så förstår man inte riktigt. Jag verkar vara precis som vem som helst. Men jag pallar ju inte gå runt och filosofera hela tiden. Men jag vet saker. Saker som folk i min ålder skulle ha väldigt svårt för att förstå! Saker som gör en smart. Streetsmart alltså. För dessa sakerna är sjuka och man kräver mitt tänkande för att förstå till fullo. Jag har hittat en i min ålder som vet och förstår. En... det är jag överlycklig över. Det är kunskapen om det som verkligen pågår runt om kring oss. Hur allting styrs, extremt orättvist, helt utan vår medvetenhet. Hur maten du äter, vaccinet du sprutar i dig, musiken du lyssnar på, alkoholen du dricker, medicinen du äter, egenligen bara är stora hjälpmedel för att försvaga dig som människa, och göra dom starkare. 
 
Flummigt inlägg.. tänkte skriva mer men orkar inte. Vill bara sätta på en film och glömma allt skit som händer med jorden vi lever på. Bye...
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback