I ' L L | M A K E | Y O U | R E G R E T

Make you regret the times you had me cry,
When you left me without saying goodbye.

Godkväll/natt mina medmänniskor. Av någon konstig anledning så skriver jag mest inlägg på natten. Kanske beror det på att jag har fullt upp på dagen och inte hinner blogga? Mycket möjligt... 
Idag har jag färgat mitt hår. *dun dun duuun'. Det händer rätt ofta tycker jag. Men det kommer hända hela tiden nu, i och med att jag älskar denna färgen. Dock har mitt hår en tendens att alltid vilja gå tillbaka till mitt ljusbrun/röda hår efter en månad eller två. Men denna färgen... den ska jag ha ett bra tag. Totally love it!
 
Dagens tankar går ut till er där hemma, som inte mår bra. Som har det där hålet i hjärtat, som är svårt att fylla ut. Det hålet jag har haft ett bra tag av mitt liv... i princip hela livet. Du ska veta att du inte är ensam. Det finns andra. Du är inte en psykopat bara för att du inte fungerar på samma sätt som alla andra. Du är inte ful och ocool för att du inte har de senaste circus/zebra-plaggen. Du är bra precis som du är. Och du? Var alltid dig själv. Alla vet ju att orginalet är mycket mer värt än kopian!
 
Puss på er! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback