Sweet thursday

Godmorgon du som läser detta!

Vad jag gör just nu? Jo, jag chillar stenhårt för en gångs skull. Jag har nyss käkat en skål havregrynsgröt och kollat på nya julkalendern. Sovmorgon idag med (Haha, 40 minuter bara, men ändå!) Tar bussen till tåget om ca 20 minuter och jag är nästan klar så jag behöver inte stressa det minsta, och vet ni hur skönt det är eller? 
 
Jo, angående gårdagen. Vi kom till skolan, och samlades med våra individuella sånglärare. Med dom hade vi uppvärmining och så sjöng vi igenom våra låtar inför den lilla minigruppen vi var i. Såklart fick jag börja, trots hur sjuk jag var. Jag är så förkyld! Näsan bara rinner och slemmet i halsen bara klumpar sig. Ändå sjöng jag, haha. Sen gick vi ner i en danssal där pianot var riggat. Då var det bara att köra efter klasslistan! Alla var så grymt duktiga och jag är så stolt. Personligen tyckte jag att min insats gick bra. Fick riktigt bra positiv kritik från klassen! Ingen har ju hört mig sjunga innan, så alla sa att dom blev chockade! Det bästa är att det kändes inte alls jobbigt att sjunga inför dom, för jag känner mig så säker i denna klassen. Så jävla lycklig!!
 
 
Söt jag är nyduschad och i morgonrock <3<3<3<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback