Tankar #2

Here comes the thoughts! *weddning march*
 
Tjenixen och godkväll mina kära bloggläsare. Har ni någongång varit så extremt frustrerade att ni bara vill stänga knytnävarna och skaka dom mot huvudet. Ja, ungefär som underbara leif gör i första avsnittet av mysteriet på greveholm (från 1996) där han säger: ''Ut härifån, allihopa. Gör vad ni vill bara ni lämnar mig ifred!'' Ja, den frustrationen. Det är ungefär sådär jag känner mig just nu. Det finns den här killen alltså...eller ja. Egentligen är dom tre. (whoops... plaaayer?) Haha, nej inget sånt. Skämtar lite om mig själv bara. Dom går mig på nerverna och suger ut onödig energi ur mig som jag behöver på att fokusera på annat.
 
Jag önskar att jag hade den förmågan att bara stänga ute saker. Bara knyckla ihop allting som ett misslyckat försök till att göra ett pappersflygplan, och sedan bara kasta det i ''the dumpster of no care at all''. Bara ha en knapp som man klickar på, och så försvinner tankarna för en stund. Förr eller senare så måste man ta tag i det. Det säger ju sig själv. Men ibland kan det faktiskt vara skönt att bara... andas. För en gångs skull. Har nämligen inte tid för det annars.
 
Nej, nu måste jag nog skriva klart min discussion essay som ska vara klar imorgon. Inte för att det finns en chans i världen att jag kommer hinna i tid, men jag kan ju i alla fall försöka. Sov knappt en timme igår kväll och ser ut som att det blir samma vända ikväll igen. Way to go Felicia! Det här fixar du galant! Nej... inte precis. På riktigt nu... det blev ett långt inlägg men nu är det över. Har en uppsats att skriva, samt lägenheter att leta. Om jag bara hade samma power att skriva uppsatsen som i det här inlägget så skulle jag varit klar på nolltid!
 
 
Skämms inte för att säga det, men det här är en favoritbild på mig själv i repris. Inte för att man ser mitt ansikte så mycket.. menmen. Det kanske är därför jag diggar den? Haha!
 
Dagens citat som summrerar min dag:
“Sometimes people are beautiful.
Not in looks.
Not in what they say.
Just in what they are.”
― Markus Zusak, I Am the Messenger


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback