ALLA HJÄRTANS DAG

Tänkte tillägna ett inlägg eftersom det faktiskt är alla hjärtans dag. Presenter har man ju fått.. Fina dessutom. Av min kära älskade pappa och någon mer. Mycket gulligt.

Dock, är jag inte a big fan till denna dagen. Detta är den dagen då singlar klagar på att de är forever alone och säger att det borde finnas "singlarnas dag". Säg inte att ni aldrig har sagt det, för det är en lögn! Haha. Jag sa det senast idag. I alla fall.. Alla som faktiskt har en partner att spendera dagen med ska alltid komma med sina långa texter på facebook och kärleksförklaringar. Det är ju mycket mysigare om man firar kärleken varje dag och inte bara den 14/2 just för att alla andra gör det?

Nej, men det är en jättefin dag och grattis till alla turterduvor där ute. Jag ska sätta mig med min gräddbulle från pappa och min choklad framför project runway och mysa. Precis som alla andra patetiska singlar förmodligen gör. Super .. Haha!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback