HÖRLURAR

Igår köpte jag ett par nya hörlurar från affären tretton. Jag är en sån som ALLTID tappar bort hörlurar så att köpa ett par för 200 kronor var inte en tanke på långt håll. Dock fick jag syn på ett par som verkade väldigt bra. Han i kassan berättade att de testade och såg hur bra hörlurarna såldes och om det gick bra skulle de köpa in fler.

Varför berättar jag detta för er då? Jo, saken är den att jag köpte dem för ett så otroligt löjligt pris som 49;-. Det är mycket billigt när man hör hur bra ljud de hade. Och det bästa? Det finns fler färger! Bland annat chockrosa, ljusrosa, blå, vit, svart, grön. Ja... Alla möjliga färger!

49:- på tretton. (mittemot ebbas fik och lagerhaus)

Erkänn att bilden är rätt bra tagen för att vara en iphone 3GS!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback