LÅNGT, MEN LÄSVÄRT!

OM NI ÄR COOLA NOG ATT LÄSA HEEEELA DENNA TEXTEN SÅ KOMMENTERA. FÖR JAG TROR NI LATA MÄNNISKOR DÄR UTE HELT ENKELT INTE PALLAR. MEN DET ÄR LÄSVÄRT.. LITE HUMOR I DET HELA. OCH FÖRRESTEN. LÄS DET MED EN IRONISK RÖST.


Hej. Mitt namn är Felicia. Jag brukar se ut såhär:
Okej... kanske inte riiiiktigt sådär. Men liknande i alla fall. Jag är en glad person. För det mesta. Men idag... så har det hänt en sak! Så nu ser jag faktiskt ut såhär:
Vad i hela friden har fått dig att hänga läpp Felicia...? ojojoj. Det måste vara något otroligt hemskt. Ja, det är det verkligen ska jag berätta för er. Det är en väldigt ovanlig sak. Något som jag aldrig har varit med om förut. Eller kanske det, men då har det inte varit lika behövligt som i dagens läge. I alla fall.. jag ska berätta för er. Men isåfall vill jag ha en trummvirvel. Får jag det? TACK!
När ni ser bilden så snälla... gör trummvirvelljud i hjärnan. (Eller ja... högt om ni vill men det är upp till er! Bara vi får den dära effekten!)







Gör ni ljudet? Ja, det hoppas jag! End of the trumvirv! HÖR OCH HÄPNA! Jag har inga sms kvar i mobilen.
*Det inandningsljudet som hörs av en förvånad människa*. Jag vet... jag har 5 000 jävla sms i månaden och dom är slut. Kaputt. BORTA! Vem fan slösar så många sms? Det är kaos, på riktigt. Minns inte att jag smsat så mycket! Men eftersom att jag är så jävla smart så kom jag på varför...
Min räkning nollställs den 16. Så sen den 16 har det varit Jul och nyår. Det innebär mitt väldigt seriösa godjul rim till ungefär hela kontaktlistan + annar shit. Även ''gott nytt år!'' till mina närmaste vänner och svarat på alla en miljard som skickat gott nytt år. Plus att jag skrev en text igår. Ja, jag skriver när jag är deppig. Så skickade jag den till mig själv och det blev 150 sms sammanlagt. Överskrivande, japp. + Att jag råkade skicka det tre gånger. Eller ja.. jag tyckte det var roligt så jag skickade två till. Det blir ca 450 sms... och jag undrar varför mina sms tog slut?
Tyckte att den andra uppenbarelsen förtjänade en till bild på denna otroligt... vackra... flicka. Jag gillar att ''spamma'' när jag känner mig på rethumör. Så när jag hade lust skickade jag 200 sms på mindre än 15 min till min kompis... 5 000 sms. Fan. Så nu måste jag vänta 4 dagar. Det kommer bli kaos. På riktigt.
Hejdå!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback