DU SER MIN PROFILBILD


Bakom min profilbild, kan jag vara den jag vill. Du ser min profilbild, men tycker du jag räcker till?
Hey, alla bär vi masker. He-ey. Vilken mask har du fått? Hey, du är inte den enda! He-ey, alla döljer vi nått'!

Haha, få av de hundra låttexter som fastnat på min hjärna. Hård och intensiv träning på Wag The City idag. Detta kommer bli så grymt. Sista träningen gick super och allt satt som det skulle. Lite småändringar kanske behövs och lite mer träning innan imorgon. Men det kommer att bli så sjukt bra och jag är faktiskt mer än stolt över alla. Hihi! Tänker skiva ett inlägg efter detta mer om hur jag känner inför premiären. Tycker att jag behöver skriva ut lite!
Appen har fuckat lite, så har inte kunnat uppdatera även fast jag desperat försökt tusen gånger. Ska försöka installera om den så får vi se hur det går. Men nu hade jag tänkt att packa och förbereda inför imorgon, chilla med en kopp varm mjölk (mitt sömnmedel!) och bara slappna av. Behöver allt sånt jag kan få nu. Är på gränsen att spricka/gå in i väggen som många säger... så jag måste lugna ner mig och ta tag i lite saker som stör mig.
hmm.. kanske märks att jag är inne på det här med pussmunnar?


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback