FROM THE BOTTOM OF MY HEART

Lök hade premiär idag. Jag kan inte beskriva hur underbart det var. Alla fina underbara vänner. Jag är så extremt stolt över min klass också. Jag skulle aldrig någonsin kunna tänka mig vissa stå på scen och göra sin grej så som de faktiskt har gjort idag. Släpper loss, har kul och kämpar hårt. Alla är riktigt fina och tar det seriöst. Till och med scenteknikerna är riktigt grymma. Haha, det lät elakt jag vet! Men seriöst.. riktigt coola är dom. Kören, helt fantastiska. Teatergruppen är kanon och inte minst sagt dansarna som är helt otroliga. Alla är så jävla bra så det är sjukt. Jag älskar gemenskapen vi skapat och jag vill inte att det ska ta slut. Vi har imorgon och på måndag kvar. Två föreställningar och en återträff. Det lilla har vi kvar. Sen blir måndagseftermiddagarna tråkiga igen. Vi är helt underbara. Helt jävla kanon, galanta, extremt awesome. Jag älskar oss ♥

Bildbomb får ni senare!


Uppifrån: Erblind, Emelie, Isabelle, Hanna, Arta och Lisa.

Få av de nya vännerna. Inte nog med det... klassen i sig har kommit närmare varandra också! Loveit.


Postat av: Molly

YES, FYFAN VAD VI ÄR BRA! LOVE IT <3

2012-01-26 @ 08:39:09
URL: http://ekelunds.devote.se
Postat av: Amanda

Jag tror jag ser en liten Amanda också...!:)

2012-01-27 @ 15:34:46
URL: http://Nattstad.se/amandasvensson

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback