LÖK

Folk säger alltid: va dig själv!, men accepterar inte när du sticker ut.

Godmorgon mina kära medmäniskor. Somnade riktigt sent igår på grund av folk i chatten och på skype. Icke bra. Nu är jag världsseg och vill egentligen bara sova. Men nej, för vi har två föreställningar kvar! :D En föreställning för skolan klockan 1 och sedan ikväll igen klockan 19.00. Som sagt, kom jättegärna och kolla! Stadsteatern.
Nu ska jag genomgå en liten dusch för att senare skutta runder i underkläder till hög musik för att peppa inför dagens händelser. Typ, awesome. Ska inte va på skolan förrän halv elva så jag har gott om tid :)
lök.

Postat av: Vera

Får du höra ofta att du är falsk? För du verkar pendla väldigt mycket bland dina vänner och genom att läsa din blogg som kag gjort ett tag och jag har även träffat dig någon gång och bara snacka lite med dig gav uppfattningen som om du är jävligt falsk haha

2012-01-27 @ 10:18:11
Postat av: Maja

Hej Felicia!

Ville bara säga att du var jätteduktig på teatern och jag gillade speciellt din "klä på dig" - del och din dans med Arun, skitbra!

// Maja :)

2012-01-27 @ 22:01:04

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback