SUCCESS IS MY ONLY OPTION

Bra uppdatering, själv då? Nahh, inte precis. Dagen i snabba drag. Började skolan halv 11 (cp chill!), korta lektioner och äntligen helg! Då tvingade två tjejer jag inte känner (tror dom hette Kristin och Nikita) in mig i stan. Så där blev det att bli av med min subway-oskuld. Det gjorde lite ont i början, men efter ett tag så kändes det skönt. Hihi! Nu sitter jag hemma hos Kristin och ska snart spela LoL. Fast det vet inte kristin om så schh... dessutom ska jag och nikita sova här. Imorgon blir det åteförening med impulse ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Öppethus kl. 11.00. Kom då!

fast nu bestämde i oss för att ha shrek-maraton. Awesome!

 

förträffligt söt!

Postat av: sandra:)

Snygg du är! :D

2012-01-21 @ 14:12:40
URL: http://sandrra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback