Big dreams... why not?

Hej Felicia! Vad vill du bli när du blir stor? :)

Hej Anonym! Okej, jag ska erkänna. Jag har stora drömmar... Drömmar som är en på miljonens chans att uppnå. Men jag ska bli den ena. Jag vill stå på scen inför flera tusen människor. Jag vill vara på filmduken på de största filmerna och jag vill bara helt enkelt upp till stjärnorna. Jag göra folk glada med det jag är bra på och jag vill få folk att bli berörda. Jag vill påverka folks liv, som jag aldrig träffat eller vet att dom existerar. Som tillexempel Eminem. Han har räddat mitt liv så många gånger och han vet inte ens att jag finns. Han hjälper så många människor där ute, med hjälp av hans musik. Jag vill också göra musik som berör folk på ett sådant sätt. Så ''vad vill du bli när du är stor?''. Ja... intionationell världstjärna helt enkelt. Det är vågat att drömma stort. Men om jag kämpar tillräckligt mycket så ska jag klara det. Det kommer bli svårt, det vet jag. Men vill man det tillräckligt mycket, så går det tillslut!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback