I did what i could and it went wrong

Tja! Jag är superledsen för denna otroligt kassa uppdatering. Jag har varit helt upptagen de senaste dagarna, för mitt liv har verkligen varit fartfyllt och underbart. Jag älskar mitt liv!! Dansade två grymma shower på festivalen och igår firade jag min födelsedag hemma hos Ellinor med ett gäng riktigt fina vänner. Tack som fan till alla som kom dit. Ni är guld värda! 
 
Nu gör jag allt jag kan för att hitta någonstans att dansa. Jag insåg idag att nästa gång jag sätter min fot i en dansstudio är den 20 Augusti på lunds dans och musikal. Detta innebär att jag kommer vara helt utan dans i nästan en månad. En fucking månad? Jag kommer få panik på riktigt.. ni förstår inte hur det känns att vara utan det. Därför letar jag runder efter dansställen i Göteborg som har något man kan gå på under en veckas tid.
 
Någon göteborgare där ute som har något dansställe som har någon form av dansläger/workshops/1-veckas kurser eller vad som helst? Skriv till mig snälla. Får panik!
 
 
Saknar håret mitt faktiskt ...

Postat av: tammy

Jag bor i göteborg och dansar själv. Tyvärr finns det nt. Jag börjar liksom 27/8!?!?!
(Hittade din blogg på blogg.se tidan)

2012-07-30 @ 15:53:40
URL: http://photooooos.blogg.se
Postat av: tammy

sidan*

2012-07-30 @ 15:53:55
URL: http://photooooos.blogg.se
Postat av: Louise

Hej du, såg dig dansa på festivalen och blev lite besviken faktiskt, vill inte vara elak men när man läser din blogg osv får man bilden av dig som att verkligen vara grym på att dansa osv men i verkligheten ja jag vet inte, du tror du är bättre än vad du egentligen är om man ska säga i rätta ordval, det finns några som t.om är BÄTTRE än dig på att röra kroppen än dig och du har ändå dansat i många år väll?. Lite tråkigt faktiskt och en annan sak borde du inte ha en riktigt fast kropp som dansar så mycket..?

2012-07-30 @ 18:13:34
Postat av: julia schierup

vem fan tror du att du är? hur kan du sitta och skriva så till andra människor.. fyfan vad liten människa du måste vara, och vadå inte fast kropp? har du kännt på den? nej jag tror inte det. och jag tror verkligen inte du ser bättre ut din lilla skit som sitter och skriver så här. fy fan vad pinsam du är!

2012-07-31 @ 01:37:51
Postat av: Anonym

Ska du fortsätta att dansa på impulse när du börjar skolan i Lund? :)

2012-07-31 @ 13:13:41

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback