SVAR PÅ KOMMENTARER #1

Som jag sa så tänkte jag svara på lite kommentarer som jag fått nder senaste tiden. Jag älskar att få frågor, så har ni något att fråga så feel free to ask! Sen måste jag bara tacka för alla komplimanger jag fått också. Ni som skrivit att ni tycker om mina inlägg och det jag skriver: Tack, ni är guld värd!
 
Vilken skola ska du gå på?
Svar: Jag ska gå på Lunds dans- och musikalgymnasium! Jag sökte in (och kom in för den delen) till musikallinjen och det är där jag ska spendera mina tre kommande år. Jag är riktigt taggad och jag längtar extremt mycket! Det kommer bli tre fantastiska men tuffa år och det är början på min dröm!
 
 

Hur många, och vilka sorters danser håller du på med? 
Svar: Just nu är det inte så jättemycket, i och med att det är sommarkurser. Så just nu är det bara Zumba, Reggaeton, Ghetto Stiletto och Dancehall. Fast några danser är flera gånger i veckan. Egentligen 11 timmar i veckan, men det händer ju rätt ofta att man skippar någon gång då och då... haha! Men andra danser som jag också har dansat är Poledance, Pussycatdolls/striparoic, Hiphop, Streetdance, Streetjazz, StreetFunk, Burlesque, GirlyStyle, modern, jazzteknik, lite Salsa, Bachata och en rad andra danser. När jag börjar på min nya skola så kommer det mest vara balett, jazz, stepp och annat liknande. Så det är helt annat än vad jag är van vid, men det kommer bli roligt ändå. Jag tänker även fortsätta på impulse trots denna skolan. Hur mycket vet jag inte riktigt, men jag ska faktiskt försöka så mycket som jag kan!

 

Hoppas det var bra svar :D


Postat av: Anonym

om inte du hade drömmen om att bli dansare och sattsade på det, vad ville du då bli i framtiden? och vilken linje hade du valt då?(:

2012-07-17 @ 14:48:13
Postat av: Anonym

Jag vet inte om detta är en för personlig fråga, men vad hände mellan dig och killen från Klippan? Är lite nyfiken för du skriver lite mellan raderna bara. Kram!

2012-07-17 @ 21:29:26
Postat av: Alice

Hej du! Jag har funderat på att börja på Zimba. Jag tycker det verkar riktigt roligt! Tycker du det är kul? Och kan man göra det på impuls?

2012-07-17 @ 23:12:49

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback