SVAR PÅ KOMMENTARER #2

Ojojoj, här rullade kommentar efter kommentar in, haha. Men det gillas, tack för det! Men jag tänker redan svara på de nya kommentarerna. Jag har liksom inget annat att skriva om i och med att min dag har inte bestått av något annat än TV-tittande och matfrosseri... trevlig dag! 
 
Om inte du hade drömmen om att bli dansare och sattsade på det, vad ville du då bli i framtiden? och vilken linje hade du valt då?(:
Svar: Det var en bra fråga... jag har alltid vetat vad jag viljat. Men mitt tredjeval när jag sökte in var ProCivitas Samhälle. Varför vet jag inte. Jag vill inte ens gå på den skolan! En annan dröm jag haft är FBI-agent. Men det är ju ungefär lika svårt som att bli proffitionell dansare, så haha. Jag siktar högt som ni kanske märker? Nej, men jag tror faktiskt att det hade blivit olympia Ledarskapnågot för mig då. Ska jag vara ärlig så har jag inte riktigt kollat upp vad den linjen innebär, men jag vet att man kan bli polis om man går den och det skulle jag vilja bli. Det är liksom min sista utväg i livet. Min plan D, i fall att plan A, B och C inte fungerar :D Ja, som ni märker så har jag hela mitt liv planerat... låter roligt!
 
Jag vet inte om detta är en för personlig fråga, men vad hände mellan dig och killen från Klippan? Är lite nyfiken för du skriver lite mellan raderna bara. Kram!
Svar: Jo, det kan man nog kalla personlig fråga. Jag vill inte riktigt skriva ut här vad som hände. Mest för att jag inte vill kasta skit på honom (haha). Men utan att avslöja så gjorde han slut på ett ganska hjärtlöst sätt och så kär som jag var krossade det mitt hjärta totalt. Men ska jag vara ärlig så var det mer hans handlingar efter att han gjorde slut som sårade mig mest. Men vet ni vad? Jag bryr mig inte längre och det känns så bra. Det är bara lite småproblem runt det hela jag måste fixa... ojojoj om han fick reda på det! Haha! Woops, nu har jag sagt för mycket :D
 
 
 
Hej du! Jag har funderat på att börja på Zumba. Jag tycker det verkar riktigt roligt! Tycker du det är kul? Och kan man göra det på impulse?
Svar: Hola Amiga! Jag tycker att Zumba är helt fantastiskt. Det är liksom dans och träning på samma gång. Den utmattning man känner under passet är helt annat än den utmattningen man känner när man tex är ute och joggar. Speciellt när man har Gabriella som lärare! Hennes skrik och koerografier är helt fantastiska! Ja, det finns på impulse! 
 
 

Postat av: Anonym

Hej Felicia vad vill du bli när du blir står :) ?

2012-07-19 @ 23:54:34

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback