Min fina Sebastian <3

Svar på kommentar (läs bilden under!):

Hej! Jo, jag är fortfarande tillsammans med Sebastian och vi har varit det i snart 2 månader. Vi har det bättre än någonsin och jag har aldrig varit lyckligare. Visst, vi småbråkar ibland men vi är helt galna och sjuka tillsammans så det är ingenting!

Jag har inte hört från Joel på ett väldigt bra tag. Jag skulle inte haft några problem med att vara vän med honom, men det har han. Så då får jag ju helt enkelt jag acceptera det. Hans vänner och familj tycker fortfarande mycket illa om mig, men det förtjänar jag efter det jag gjorde!

Hoppas det var svar på din fråga!


Postat av: Anonym

vad gjorde du mot joel? :o

2012-06-17 @ 16:20:14
Postat av: Anonym

vad gjorde du mot joel? :o

2012-06-17 @ 16:20:51

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback