ALIAS

Ett rätt roligt ord det där.. Alias. För er som inte vet vad det är, så är Alias ens internet-"nickname". Eftersom att jag har en så pass enorm självdistans och vågar skoja om mig själv så tänkte jag dela med mig utav några av mina tusen namn jag haft!

Bilddagboken (eller nu, dayviews):

*PeasAndLove, vilket för övrigt betyder ärta och kärlek. Jag som trodde jag var så cool som hette det tills jag fick den kommentaren... Den sved!

* TobbesFlikkahh, inga kommentarer.

* Gummisax, som jag fortfarande använder lite då och då.

* FelisijahViktorijah (WTF!?)

Habbo Hotel, Åh underbara Habbo:

* Bizznezz, trodde buisness stavades så, men icke.

* YourLoverGirl

* 88Mat88, vi trodde ju att namnet Math stavades så på den tiden. Nu inser man att det faktiskt står mat...

Lunarstorm:

* Kissme_

* kitkat_kitkat, jag hade aldrig smakat det ens...

Ja när man var liten och tog hur fula ego bilder som helst. Det roligaste med det är att man kommer ihåg hur cool man trodde man var. Jag skulle ju verkligen inte hållt med idag... Haha. Jag längtar till den dag då jag är typ 20 och tittar tillbaka på min tid som 15-åring och skrattar minst lika mycket åt vad jag gör åt mig själv idag, haha!

Ja, det kanske märks att jag inte kan somna?




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback