Pain makes you stronger. Fear makes you braver. Heartbreaks makes you wiser.

Helvete. Jag kommer förmodligen inte komma in på skolan, för ajaj som jag gjorde bort mig. Man han inte äta så jag hade verkligen ingen energi i kroppen efter baletten. Den gick väl helt okej, för jag har ju aldrig dansat det innan. Sen jazz... Där tappade jag bort mig hela tiden och kunde inte fokusera. Så jag tappade bort mig. Sen på streeten så blev det fel som fan. Jag kunde inte ens göra de enklaste rörelserna. Jag kunde inte fokusera alls.

Jag kommer inte komma in och jag får helt enkelt acceptera det .. Jag sket i skolan idag. Pappa var snäll och sjukanmälde mig. Jag är helt utmattad och förkrossad. Jag vet att jag kunde ge mer. Jag gav max 10% när jag kunde kämpa så mycket mer. Men jag blev helt yr och allting snurrade. Fan också..

Ledsen chey på bilden.


Postat av: maja

du är superduktig och jag tror att du klarar det! vilka är dina andraval och hur bra betyg har du? Du är superbra, kom ihåg det!

2012-03-26 @ 16:06:21

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback