Don't be mad bro

Jag och min uppdatering... Fysatan vad kass jag har blivit! Jag ska försöka att bättra mig, det lovar jag! För jag känner mig lite elak, när jag ser att folk går in på min blogg varje dag och så är det samma inlägg som innan. Snällt där!

Right now: har varit sjuk sen i måndags eftermiddag, så det har varit sängliggandes för mig hela veckan! Det är min mage som blivit helt koko. Jag tror dock att jag börjar bli frisk nu och jag kan nog dansa fullt ut ikväll på dancehallen! Typ... Awesome!


Postat av: anonym

Kunde du lägga upp video när du sjunger? kolla i förra inlägget vilka låtar <3

2012-05-31 @ 16:29:11
Postat av: Gabby

Missa inte min frågestund på millanandme.blogg.se, jag svaar 100% ärligt på alla frågor

2012-06-03 @ 23:14:49
URL: http://millanandme.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback