Haha

Du som kommenterade min blogg anonymt... I och med att du var anonym så måste jag svara här.

Först och främst... Anonymt? Vafan. Jag tycker det är dålig stil av DIG som skrev, att dra alla över en kam. Jag ser INTE ner på folk som inte dansat lika länge som jag. Absolut inte. Jag tycker det är skitbra när nya människor hittar till Impulse och upplever glädjen i dans. Jag har inte ens i närheten av kollat på era lektioner. Jag har hållit i lektionen, ja. Men då har jag bara varit ute efter att ni ska dansa och ha kul. Jag skiter i om man är bra eller dålig. Så länge man finner glädje i att dansa så är det ingen som kan tycka något.

Och en sak till.. Imorgon kommer jag veta vem du är. Jag har spårat ditt ip, och vet exakt var du bor. I och med att jag inte orkar lägga ner mer tid på det just, så kollar jag upp det imorgon. Och jag har förstått att du är en person som bara vågar öppna munnen bakom skärmen, så ska jag ge dig en chans.

Om inte DU har skrivit till mig, så att du och jag kan ta detta så kommer jag gå fram till dig nästa gång jag ser dig. Då kan du säga allt det du skrev igen, så kan vi ta den diskussionen då...

Jag blir riktigt arg när folk kommenterar elakt och anonymt, speciellt när saker inte stämmer. Då är det den bitchiga/arga sidan av mig kommer fram.. Förlåt till er det inte berörde!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback