Emibem

Ni vet hur man brukar säga att om två människor är menade att vara tillsammans så hittar man alltid en väg tillbaka till varandra, vad som än händer?

Ah, så är det med mig och eminem. Jag har inte lyssnat på honom på cirka 6 månader. Varför vet jag inte.. Jag tänkte helt enkelt inte på det. Och sen nu, nej gud. Hur kunde jag klara mig utan det? Han är fantastisk. Han är.. allt.

Hur länge jag än är ifrån honom så kommer jag för alltid älska honom mer än vad ni förstår. Han räddade mitt liv.. BOKSTAVLIGT talat, och jag är evigt tacksam. Evigt tacksam över hur han får mig att kämpa varje dag. Hur hans ord beskriver det jag bara vill få ut. Han sätter ord för det oförklarliga helt enkelt.

Fina Marshall, att träffa dig och få kunna tacka dig skulle betytt världen för mig. En dag.. Då jävlar...



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback