It started out as a feeling

Kändes hur bra som helst att kunna gå i skolans korridorer igen, att krama alla människor jag saknat och helt enkelt va lycklig. En negativ grej med dagen dock.. Jag är superförkyld och det har påverkat min insatts i skolan idag. Dagens schema var: Historia, Balett, Individuell sång, idrott och Matte.

Baletten är inte så krävande, då vi bara stärker upp fötterna. Alltså, vi sitter bara på golvet och gör fotövningar än så länge! Sången gick inte alls bra, då jag knappt kunde sjunga och idrotten gick värst. Vi hade joggning och det gick långt ifrån bra. Kämpade på ändå, och trots att jag inte kunde andas sprang jag 3,6 km på 30 min. Riktigt kasst, vet att jag kan bättre. Jaja... Skit i det :)

Fantastisk dag i övrigt. Inte bara i skolan utan även på jobbet! Fick underhållning av ett gäng Goa vänner och jag ser fram emot samma sak imorgon med!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback