Lite blandade tankar bara... Hello emotional talk once again!

Äckliga kärlek och äckliga problem.. Förstör alla bra låtar i världen. Ska man inte kunna lyssna på sin favoritlåt utan att få klumpen i magen för att man tänker på.. honom?

Jag har försökt sova i flera timmar nu, men utan resultat. Tankarna bara springer iväg åt fel håll och sen ligger jag här.. vägrar att sova, för tänk så drömmer jag om honom?

 

Varför ska jag kämpa helhjärtat för vänskap medan han kämpar emot? Det var ju faktiskt han som sa att vi skulle vara vänner? Varför är det bara jag som hör av mig, samt försöker hålla konversationen levande? Ingenting stämmer och ingenting är som det borde vara... 


Ja, asså.. Jag vill bara tillägga att det som hänt är inte värre än något annat. Bara lite jobbigt för stunden, men någon dag så löser det sig och jag hoppas bara den dagen kommer snart.

Finns det någon tidsbegränsning eller åldersgräns på att älska någon?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback