Helvete asså

Jag lovade mig själv att detta inte skulle knäcka mig, men det gjorde det. Allting pekade på grönt ljus, allting kändes rätt. Magkänslan sa JAAA och det har den gjort sen jag beslutade mig att göra det. I flera månader har det hänt saker som bara varit ett stort tecken på att det skulle gå så sjukt bra. Men icke.

Idol är bara ett underhållningsprogram, och tro mig det märktes. Jag ska berätta allt noggrant i ett videoinlägg. Men hur mycket jag än VET att dom bara är ute efter folk som kommer ge dom maximalt med tittare så kunde jag inte bli mer knäckt av orden: "Du är skitgrym, riktigt bra! Men konkurrensen i år är hård och du är för ung." För ung? I början kändes det inte verkligt, för jag var helt inställd på att gå vidare.

Men detta + en rad med andra oroligheter så har jag nått den punkten igen. Precis som oroligheterna i Europa strax innan skottet i Sarajevo tände på bomben till första världskriget. BOOOM. Lika hårt som mina känslor och mitt superhumör bara byter sida och blir till en mardröm.

Allting börjar snurra. Men jag vet att jag inte borde bli knäckt, för jag VISSTE att det skulle bli svårt. Och jag VET om att idol endast är fake och allt är bara på låtsas. Det krävs en ENORM talang + otroligt mycket tur. Grattis mina 3 + 2 vänner, ni förtjänar det verkligen!


Postat av: hej

Hejsan! Vart dansar du, undervisar du dans? Såg dig någon gang på väla när du typ var lärare eller något, om du undervisar så vart, vilka åldrar, vilken stil? vill jättegärna dansa som du! Om inte så vart rekkomenderar du att börja dansa?

2013-04-28 @ 12:34:52

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback