Just writing something random

Igår somnade jag med ett leende på läpparna, och det har jag en viss vän att tacka. Fantastiskt, ellerhur? Hur en person kan bara dra upp en från botten och få en att le, utan att ens anstränga sig. Nu är det helt annorlunda dock, men det va kul så länge det varade.

Idag var jag fett taggad på att kötta sönder på boxningen. Men kombinationen av stress, ingen mat, mens och PMS resulterade till att jag ligger hemma i sängen, redo för att svimma istället. Livet som tjej!

Men ska dra igenom min dag snabbt för er som tycker om sånt: pluggfika i Lund, dans, sova. Sweet!

(Försökt lägga upp detta inlägget tusen gånger, men ibland har appen damp när det gäller bilder. Så ni får leva med ett inlägg utan bilder!)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback