Bra sidor

Tänkte mest för min egen skull spara lite sidor som jag kollar runder på med träningstips och annat. Så någon annan kanske också har nytta av detta. Tro mig, det är värt att kolla i alla fall. Har hållt på med detta någon timme nu, haha. Ska man göra det så ska man ju göra det rätt! (Klicka på rubriken för att komma vidare!)
 
Magnus bästa träningstips:

Äckligt bra sida där han skriver om vad de olika fettlagrerna beror på. Alltså sömn, stress osv. Rekomenderar denna sida starkt!
 
Mat för att förbränna underhudsfettet 1:
Mat för att förbränna underhudsfettet 2:
 
Här får du 10 tips för att få bort underhudsfettet kring magen. Detta gäller främst de med ''hängande mage'', som vill få ner den lite grann. 1 är vad som är bra att äta, 2 är vad som är dåligt att äta.
 
Mer mattips:

Samma grej här.. vad ska du äta för att må bättre.
 
Ett annat tips jag läste, som är värt att kolla på. Har du träningsvärk så massera musklerna lite. Det sätter igång blodcirkulationen och lättar på värken. Det gjorde jag nyss och det hjälpte. Jag råkade dock göra mer i högra benet än i vänstra, så nu har jag knappt något på höger och lika ont i vänster. Haha, det känns asroligt! Nej men ska massera lite till nu, köra ett 5 minuters avslappningspass för att kunna somna lättare och sen sova. Så godnatt på er!
 
 
Denice Lundvall har varit en stor inspiration sen ca 2 år tillbaka, strax innan hon var med i Robinson. Anledningen till detta är att hon har en sån kropp som är möligt för mig att få. Jag har en annan bild som bakgrundsbild på mobilen (bomdiggidykropp..) men det är en sån kropp jag inte skulle kunna nå förrän jag flyttar hemifrån, sköter min egen kost och satsar hundra procentigt på träningen. Alltså, Denices kropp är ett rimligt mål. Jag ska fkn klara det!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback