SHE'S A BULLDOSER, READY TO CRUSH

Ojojoj vad jag köttade på gymmet idag. Jag träffade Saga påväg in till cirkelfysen och där kämpade jag så att illamåendet tryckte på. Men efter passet kände jag att jag hade mer att ge, så jag hoppade på Cx Worx- passet direkt efter. En halvtimmes 100% fokusering på mage, rumpa och rygg. Det blev bara jobbigare och jobbigare. När passet var slut sa instruktören: Om ni är sugna på boxning, så börjar det här i samma sal om 10 minuter. Efter lite tvekande så såg jag Emma, som skulle på samma pass. Då kände jag... ja jävlar vad jag ska kötta. Så jag var även med i det passet också. Och det mina vänner, var den jobbigaste timmen i hela mitt liv. Men det var riktigt skönt dessutom. Jag är riktigt taggad inför nästa boxningspass som sker på torsdag! 
 
Hade tio minuter mellan ena bussen och andra, så jag sprang in på ICA och köpte mjölk med 30% mer protein, samt en banan. När jag kom hem så var jag konstigt nog riktigt mätt, men jag kände att jag höll på att svimma. Så jag tvingade i mig lite pyttipanna med ägg. Jag menar, jag vill gå ner i vikt och få en drömkropp men jag vägrar svälta mig själv. Man behöver energin som maten ger, för annars klarar man aldrig av träningen. Nu blir det ett game LoL, strechting, duscha och sova. Whoopwhoop!
 
Jag ber om ursäkt om inlägget var svårt att läsa. Grammatiken och meningsuppbyggnaderna måste ha varit hemsk att förstå, men jag är så trött. Jag orkar inte tänka...
 

 
konstiga bilder.. vafan leker jag? Haha!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback