The worlds greatest

Haft en sjukt härlig dag med dans och ätandes, haha! Svek min lilla lchf-livstil idag men jaja. Yolo, haha! Nej, men jag mötte upp käraste Jaz på stattena och tillsammans vandrade vi oss vidare till PDS där bästa Dino hade workshop. Han är så otroligt duktig! Tre timmars fet hiphop och jag kände att jag utvecklades en massa bara där. Dock hade jag svårt att hänga med sista rundan men vafan... lärde mig en massor ändå! Haha! Efteråt tog vi vars en bulle med bulle samt en hamburgare på McDonalds. Nyttigt och allt...

När man kom hem hade mamma lagat god mat med noll kolhydrater. Pefekt! Nu kollar jag ''Smartare än en femteklassare''. Totalt älskar det programmet, haha! Ett litet djupare inlägg kommer lite senare då jag har något att lätta på hjärtat. Pussar!

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback