Baby Got Back

Hejsan, sämsta uppdateringen här jao som vanligt. Men skyller på att jag har så mycket att göra, haha! Upptagen kvinna. Nej men jag tänkte svara på en fråga jag haft länge!
 
Fråga: Så otroligt klokt skrivet. Felicia, du är en så extremt stor inspiration för mig. Men jag har en fråga! Om du fick bestäma hur din pojkvän skulle varit. Mr. Right som du nämde i texten! Hur skulle han varit då? Egenskaper, intressen, personlighet, utseende etc.
 
Svar:
Måste först och främst säga tack så mycket! Jag blir otroligt glad av att höra detta ska du veta! Så åter igen, ett otroligt tack.
 
Mycket intressant fråga... Jag vill helst inte måla upp en bild om hur han ska vara, eller se ut, för då kommer man bara neka alla som är jättebra för en, på grund av den anledningen att man redan letar efter en viss människa. Men vi alla har ju självklart saker som vi tycker mer och mindre om. Skulle jag fått bestämma och handgöra en pojkvän så skulle han varit medveten framför allt. Medveten om när det är läge för att skoja och när det är läge för att uppföra sig och vara trevlig. För det är en viktig sak. Att han ska vara trevlig. Men det viktigaste är humorn! Jag måste kunna skratta och fula mig med killen jag är med. Han ska vara lika störd i huvudet som jag! Han ska kunna bjuda på sig själv och skicka roliga snapchats (hehe..). Utåtriktad och positiv!
 
Intressen.. hmm.. Jag har alltid tyckt om killar som brinner för något. Som till exempel fotboll, hockey, musik eller ett fotbollslag. Han ska vara påhittig och gå med på att göra småtöntiga grejer, för sånt tycker jag om. Kolla på disneychannel, åka på zoo, och vara allmänt barnslig ibland. Detta kommer låta sjukt, men jag vill inte att han ska vara för snäll för jag klarar inte av det. Men elak för den delen!
 
Utseende spelar inte så stor roll. Så länge jag tycker han är attraktiv så har ingen annan något att säga till om. Men jag tycker om vältränade killar med sexigt leende. Haha! Det är nice tycker jag. Men som sagt... utsidan blir en miljard gånger bättre om insidan skiner!
 
 
där har ni min man! (Nathan Drake från spelet Drakes Fortune!)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback