Goodbye my lovers

Jag har bestämt mig... Jag ska sluta blogga. Detta blir mitt sista inlägg. Anledningen till detta är för att... LURING. Jag skojade bara, klart jag inte lämnar er. Men jag är fullt medveten om att jag har varit väldigt snål med uppdateringen på senaste tiden men det är bara för att jag dels inte hinner, då jag har fullt upp, samt att jag har knappt något att skriva om. Dagarna går som på löpande band. Inget nytt, bara gammalt. Har fått en massa skäll om att jag borde uppdatera bättre, så jag ska försöka!

Just nu har jag anatomi. Tråkig lektion = hålla på med mobilen. Klassiker. Nej, men vi sitter på golvet i obekväma ställningar och lär oss om muskler. Det är jobbigt kan jag lova. Sen har vi typ 1.5 timme kvar till lunch och jag är superhungrig..

Ha en bra dag!

Goal



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback