Svar på kommentar

Hejsan mina bloggläsare. Tyvärr så har jag drabbats av BBUS (Bad Blog-Update Syndrome), vilket ni har märkt. Varför måste jag tjata om det i varje inlägg, haha? Jaja, skit samma. På senaste tiden har jag fått en massa frågor, vilket jag uppskattar. Dock har jag varit mycket dålig på att svara så jag tänkte ta lite frågor nu. Vissa frågor va riktigt djupa, medan andra var lätta. Så jag tänkte börja med en lätt i och med att jag är fett trött haha. Fortsätt fråga! Jag svarar på det mesta när jag har tid!
 
Fråga från hej: Hejsan! Vart dansar du, undervisar du dans? Såg dig någon gang på väla när du typ var lärare eller något, om du undervisar så vart, vilka åldrar, vilken stil? vill jättegärna dansa som du! Om inte så vart rekkomenderar du att börja dansa?
 
Svar: Hej du! Vad glad jag blir att du blir inspirerad! Just nu dansar jag för världens bästa Gabi. Hon har hyrt in sig på ett gym 7 timmar varje helg för att undervisa 14+ i framför allt reggaeton och dancehall. Eftersom att hon bor i Norrköping och pendlar ner varje helg så tar jag över de gånger hon inte har möjlighet att ta sig ner hela vägen till Helsingborg. Sen så dansar jag ju även i skolan där jag dansar balett, jazz och street ca 5 timmar i veckan. Men jag har funderat på att byta dansställe då jag skulle vilja utvecklas till fullo när det gäller hiphop/street och modern dans! Andra bra dansstudios i Helsingborg är Impulse Dance Company, Passion Dance Studio, Danshuset och Ann Wilsons Dans Center. Kolla upp deras hemsidor och se vad som passar dig! Hoppas du blev nöjd med svaret!
 
Nu blir det glee och sen sova. Imorgon är det kötta dans som gäller! Puss!
 
 
There's no one i rather want to be than the person I am on the stage. Because it's me, and myself only.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback