when there's nothing left to do

Tja!
Ledsen för kass uppdatering, men mina dagar går som på ett löpande band så jag har verkligen ingenting att skriva om för tillfället. Tycker personligen att det är fett tråkigt att läsa bloggar där man gör allt för att sin vardag ska se så himla perfekt ut, så därför väljer jag själv att inte skriva det. Men alla är olika, och det är ju bra! 
 
Men påtal om perfekt så hade jag en perfekt kväll denna fredagen. Folk från hela skolan samlades mitt i parken för grillning, sång, dans, fotbollsspelande och bara mys. Gott sällskap som fan och hundra procent clean. Sjukaste var nog att vår rektor (... eller konstnärliga ledare som han så fint säger) bestämde sig för att faktiskt slå sig ner med oss i någon timme eller två. Hur trevligt som helst! Själv så spenderade jag ca 5 timmar där och nu ligger jag hemma helt död i sängen och väntar på att min mobil ska starta. Har haft den i laddaren sen ungefär 10 då jag satt på tåget. Känner lite GG mobilen... Tänkte somna till en film nu med lyckan spridd i hela kroppen för en gångs skull. 
 
Har lust att skriva värsta inlägget med typ trehundrasjuttiosextusenkommatre ord hur mina åsikter är om en viss grej just nu. Men då kan jag bara välkomna in alla haters. Men det är ju så det är! Mer åsikter, mer haters. För trots yttrandesfriheten vi har här i detta land så får man inte säga vad man vill utan att bli dömd. Jag menar, tänk på det? Hur många gånger har ni inte sneat något jag skrivit, bara i det här inlägget? Man, that's something interesting. 
 
Tack för mig, godnatt! ♥
 

Postat av: Jennie

Tycker du min blogg är sjukt tråkig då? :(

2013-05-05 @ 21:47:31
URL: http://jennielanes.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback